دختران گلبالیست یزدی در رده سوم کشور جای گرفتند

دختران گلبالیست نابینا و کم بینای یزدی توانستند در مسابقات قهرمانی کشور و جشنواره فرهنگی ورزشی کشور مقام سوم را به خود اختصاص دهند.

«حسین دشتی» رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد با اشاره به حضور بانوان ورزشکار نابینا و کم بینای یزدی در مسابقات قهرمانی کشور گفت: خوبشختانه با تلاش و پشتکاری که این بانوان داشتند توانستند در این دوره از مسابقات، مقام سوم کشوری را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: این دوره از مسابقات و همچنین استعدادیابی جوانان در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر در آذرماه سالجاری برگزار شد که ۵۷ بازیکن در قالب ۱۰ تیم از استانهای تهران، زنجان، خراسان رضوی، یزد، فارس، گلستان ،کرمانشاه، کرمان، آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی در این دوره حضور داشتند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی این هیات ورزشی، دشتی گفت: تیم گلبال بانوان نابینا و کم بینای یزد با حضور «مرجان حکم اللهی» به عنوان مربی و «مژگان حکم اللهی» به عنوان سرپرست و همچنین «زهرا سادات موسوی»، «مهتاب زندیه»، «فهیمه دلداده»، «حدیثه فلاح»، «زینب آخوندی» و «مبینا سخویدی زاده» به عنوان ورزشکاران در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..