رئیس جهادکشاورزی یزد تاکید کرد؛

همکاری جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه در بین بهره‌برداران بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به وجود حدود ۷۰ هزار بهره بردار بخش کشاورزی در استان،‌ بر همکاری جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه در بین این بهره‌برداران تاکید کرد.

«سیدابوالفضل وکیلی» در دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد اعلام کرد: مزایا و خدمات این صندوق یک فرصت ویژه برای کشاورزان فاقد بیمه است.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۷۰ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی هستند و آمادگی لازم جهت هرگونه همکاری و استفاده از ظرفیتهای سازمان جهاد کشاورزی ، اداره ترویج و مراکز خدمات کشاورزی در خصوص افزایش ضریب نفوذ بیمه در بین بهره‌برداران بخش کشاورزی را داریم تا کشاورزان بتوانند از مزایای بیمه اجتماعی بهره مند شوند.

«حسن ابراهیمی» مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان نیز در این دیدار اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از سال ۱۳۸۴ آغاز به کار کرده و علاوه بر روستائیان و عشایر، ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، قالی بافان، رانندگان، شاغلان حوزه مشاغل فصلی، خانگی و کشاورزان ساکن در مناطق شهری نیز می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰ هزار تومان و حداکثر ۱۳۳ هزار تومان از مزایای مستمری بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای و کمک دوبرابری دولت در پرداخت حق بیمه بهره‌مند شوند.

به گزارش یزدی نیوز و به تقل از روابط عمومی صندوق بیمه روستائیات استان، ابراهیمی از سازمان جهاد کشاورزی استان خواست تا نسب به تبیین خدمات و مزایای صندوق به کلیه بهره برداران بخش کشاورزی اطلاع رسانی و مشاوره صحیح انجام دهد تا این افراد بتوانند از مزایای صندوق بهره مند شوند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..