مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان استان یزد:

آماده ارائه خدمات به ۷۰ هزار بهره‌بردار کشاورزی استان یزد هستیم

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد از آمادگی این صندق در سطح استان برای ارائه خدمات به ۷۰ هزار بهره بردار کشاورزی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، حسن ابراهیمی،  در دیدار با رئیس جهاد کشاورزی استان یزد اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از سال ۱۳۸۴ آغاز به کار کرده و علاوه بر روستائیان و عشایر، ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، قالیبافان، رانندگان، شاغلان حوزه مشاغل فصلی، خانگی و کشاورزان ساکن در مناطق شهری و… می توانند با پرداخت حداقل ۵۰ هزار تومان و حداکثر ۱۳۳ هزار تومان از مزایای مستمری بازنشستگی، مستمری ازکارافتادگی، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه ای و کمک دوبرابری دولت در پرداخت حق بیمه بهره مند شوند.

ابراهیمی تصریح کرد: جهاد کشاورزی نسبت به تبیین خدمات و مزایای صندوق به تمامی بهره برداران بخش کشاورزی اطلاع رسانی و مشاوره صحیح انجام دهد تا این افراد بتوانند از مزایای صندوق بهره مند شوند.

وی عنوان کرد: این صندوق آمادگی دارد تا خدمات بیمه ای خود را به ۷۰ هزار بهره بردار کشاورزی استان ارائه دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: مزایا و خدمات این صندوق یک فرصت ویژه برای کشاورزان فاقد بیمه است.

سید ابوالفضل وکیلی عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۷۰ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی استان یزد فعال هستند و آمادگی لازم برای هرگونه همکاری و استفاده از ظرفیت‌های سازمان جهاد کشاورزی، اداره ترویج و مراکز خدمات کشاورزی در زمینه افزایش ضریب نفوذ بیمه در بین بهره برداران بخش کشاورزی را داریم تا کشاورزان بتوانند از مزایای بیمه اجتماعی بهره مند شوند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..