جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد:

بیان دستاوردهای بسیج در جهت محرومیت‌زدایی از عرصه‌های جهاد تبیین توسط رسانه‌هاست

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در اقشار تخصصی بسیج یکی از عرصه‌های جهاد تبیین که می‌تواند به دست رسانه‌ها رقم بخورد را پرداختن به دستاوردهایی خواند که در سایه بسیج و برای حل مشکلات مردم عرضه می‌شود.

سرهنگ «حمیدرضا محدث» جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان در اقشار تخصصی بسیج  در جریان بازدید گروه جهادی رسانه‌ای شهید اخلاص از طرح ساخت واحدهای مسکن محرومین توسط قرارگاه جهادی خورشید هشتم در منطقه اکرم آباد در قالب دومین رزمایش جهادگران فاطمی استان به خبرنگاران، گفت: گروه جهادی شهید اخلاص و بسیج رسانه استان از سفیران خط مقدم جهاد تبیین هستند که امروز در یکی از محل‌های هدف رزمایش جهادگران فاطمی دو که تکمیل واحدهای مسکونی محرومین پس‌ از چند سال وقف و رها شدن به حال خود، حضور دارند.

وی با اشاره به ساخت و تکمیل این واحدها با روحیه و تفکر بسیجی و با هدف به منصه ظهور و بروز گذاشتن حل مسائل مردم است، اظهار کرد: حضور رسانه‌ها در این میدان با هدف اطلاعرسانی این خدمات به آحاد مردم و فرهنگ‌سازی برای حل مسائل امروز به همت بسیجیان از همه اقشار صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حضور رسانه‌ها در این عرصه ضمن ارتقای اعتبارسازی با اطلاع‌رسانی به‌موقع، نشاط و تعالی را در جامعه رقم می‌زنند.

به گفته این مسئول، یکی از عرصه‌های جهاد تبیین که می‌تواند به دست رسانه‌ها رقم بخورد پرداختن به دستاوردهایی است که در سایه بسیج و برای حل مشکلات مردم عرضه می‌شود.

«علی‌اکبر قریب» مسئول مجمع جهادگران استان یزد نیز با بیان این که تاکنون ۹۰۰ گروه جهادی در استان سازماندهی‌ شده است، گفت: در حال حاضر ۱۵۰ گروه در قالب دومین رزمایش جهادگران فاطمی در استان یزد مشغول به فعالیت هستند و این گروه‌ها در حوزه‌های مختلف اعم از پزشکی تا کشاورزی و دام‌پروری فعالیت دارند.

وی افزود: هم‌اکنون ساخت ۱۹ واحد مسکونی در منطقه کمتر برخوردار اکرم آباد شهرستان یزد با مشارکت ۱۲ گروه جهادی استان در حال انجام است که در فاز نخست که تا ۱۵ آذرماه ادامه خواهد داشت، سفت‌کاری این واحدها و در ادامه نازک‌کاری اعم از لوله‌کشی و برق‌کشی این واحدها در دستور کار قرار می‌گیرد.

قریب با بیان این که گروه‌های جهادی نیز همانند آحاد جامعه با مشکلات آشنا هستند، گفت: گروه‌های جهادی در جریان این مشارکت، بسیاری از مشکلات خود را فراموش می‌کنند و هدف در این اقدام تنها خدمت‌رسانی به مردم است.

«هاشم شفیعی» مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت شهد منتظرقائم یزد نیز در جمع خبرنگاران از مشارکت و همراهی قریب به ۱۵ نفر از آزادگان، جانبازان و بسیجیان جهادگر استان در ساخت یکی از این واحد مسکونی خبر داد و گفت: این واحدها که از آن معلولان و ایتام است، توسط گروه‌های بسیجی با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، انجمن خیرین مسکن‌ساز استان، بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان و دهیاری اکرم آباد با صرف اعتباری معادل ۴۷.۵ میلیارد تومان در حال ساخت است.

وی با بیان این که هر کدام از این واحدهای مسکونی به یاد یکی از شهدای استان در حال ساخت است، گفت: هدف تنها کمک به محرومیت زدایی در جامعه است و جهادگران در قالب این اقدام هیچ چشم داشتی از مردم و مسئولان ندارند.

منبع:ایسنا یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..