ترازو‌ی میوه فروشی‌های یزد هوشمند می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از هوشمندسازی ترازو‌های دیجیتال میوه فروشی‌های سطح شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا علمدار یزدی گفت: در نشست ستاد تنظیم بازار استان مصوب شد، میدان عرضه مستقیم میوه و تره بار و مجتمع نان با همیاری اتاق اصناف و فرمانداری به زودی در یزد راه اندازی شود.وی از دیگر مصوبات این نشست را هوشمندسازی ترازو‌های دیجیتال میوه فروشی‌های سطح شهر عنوان کرد و افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با استفاده از نرم افزاری که توسط شهرداری یزد پیگیری شده است، با همکاری اتاق اصناف و سازمان جهاد کشاورزی اجرایی شود.

عرضه مستقیم محصولات گلخانه‌ای از هفته آینده در بازارچه تعاون روستایی از دیگر مصوبات این نشست بود.

استاندار هم در این نشست از صدا و سیمای مرکز یزد بابت پخش گزارش‌های مردمی در زمینه کیفیت و قیمت اقلام ضروری قدردانی کرد و گفت: در خواست ما از خبرنگاران صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها این است تا گزارش‌هایی که در طول هفته تهیه می‌کنند در صحن ستاد تنظیم بازار پخش و موارد احتمالی در گزارش پیگیری و بررسی شود.

مهران فاطمی همچنین به نظارت هوشمند و برخط در خصوص وضعیت بازار اشاره کرد و ادامه داد: نظارت هوشمند و لحظه‌ای در بازار می‌تواند سبب رونق بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی شود.

نظارت در خصوص کیفیت و قیمت گذاری مواد پروتئینی نیز از دیگر مواردی بود که استاندار در این نشست بر آن تأکید کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..