تاکید وزیر کشور در یزد:

بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی است

بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی و عزم جدی دولت تدبیر و امید در تحقق این سیاستها، در سفرهای استانی از نزدیک از برخی واحدهای صنعتی و تولیدی بازدید می کنیم.

به گزارش یزدی نیوزوزیر کشور گفت: بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی و عزم جدی دولت تدبیر و امید در تحقق این سیاستها، در سفرهای استانی از نزدیک از برخی واحدهای صنعتی و تولیدی بازدید می کنیم.
عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از شرکت الکترو کویر یزد در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم پرتلاش و شهیدپرور استان یزد افزود: در این بازدیدها در جریان فعالیتها و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی قرار می گیریم و پس از بررسی در راستای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.
وی ادامه داد: جوانان و فعالان اقتصادی کشورمان نشان داده اند هرجا تجربه و تبحر در کنار علم و تکنولوژی قرار گیرد می توانیم گامهای موثری برای پیشرفت و توسعه کشور برداریم.
وی تصریح کرد: اگر انگیزه واقعی و در کنار آن علم و تکنولوژی باشد می توانیم به همه جا دسترسی و در همه عرصه ها حضور داشته باشیم.
وزیر کشور گفت: کارخانه الکتروکویر یزد نیروی انسانی جوان و پرتوانی دارد و امیدواریم به افق های روشنی که برای خود در سطح منطقه و بین المللی دارند دست یابند.
شرکت الکترو کویر سالانه چهار هزار عدد تابلوهای فشار متوسط و ضعیف برق تولید و به کشور های کنیا، سوریه، عراق و قطر صادر می کند.

ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..