بازدید‌های هفتگی در راستای بررسی و حل نقایص شهری

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد: بازدید در سطح شهر به خصوص میادین و بوستان‌های یزد جهت بررسی و حل مشکلات شهری انجام می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز زارع، باتوجه به اینکه در کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد، مطالب تئوری مطرح و به دنبال آن حاضران در جلسه طرح و ایده ارائه میدهند بازدید میدانی در دستور کار قرار گرفته است تا با استفاده از این طرح‌ها برای مشکلات و نقایص شهر چاره‌ای اندیشیده شود.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد افزود: بر این اساس، شنبه‌ها به عنوان شنبه‌های برخط بازدید میدانی از مناطق شهرداری صورت میگیرد و شهرداران مناطق، معاونت‌های خدمات شهری، رئیس سازمان سیما و منظر و مشاور ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری حضور دارند.

 

زارع درباره بازدید‌های انجام شده گفت: تا به حال از تمام مناطق پنجگانه شهرداری به خصوص میادین و بوستان‌ها بازدید انجام شده است و اکنون دور دوم بازدید شنبه‌های برخط با هدف بررسی اقدامات انجام شده و قول‌های داده شده آغاز گردیده است.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری ادامه داد: دور قبلی بازدید‌ها که در فاصله زمانی یک ماهه انجام گرفت اقداماتی از قبیل باز پیرایی بوستان دانش، ارتقائ روشنایی پارک اصلانی و ارتقاء روشنایی میادین انبیا، احسان و حج در دستور کار بوده که بالغ بر ۹۰ درصد آن‌ها انجام شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..