گلایه شهروندان از بلاتکلیفی املاک در طرح تفصیلی شهر یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد تعیین تکلیف املاک واقع در طرح تفصیلی شهرداری را از مطالبات مردم خواند و خواستار اقدام مسئولان شهرداری در این باره شد.

«فخر السادات خامسی» در جلسه علنی اخیر شورای شهر یزد در این خصوص گفت: در دیدارهای مردمی که در مناطق با شهروندان صورت می‌پذیرد، یکی از مطالبات مهم مردم مشخص شدن تکلیف املاک واقع در طرح تفصیلی شهرداری است به طور مثال شهروندی ملکی دارد که ۲۰ سال است در طرح تفصیلی قرار دارد و متأسفانه شهرداری نه طرح را لغو و نه ملک را خریداری می‌کند.

به گفته وی، در تمام مناطق شهر چنین املاکی موجود هست و این مسئله باعث شده تا مالکان این املاک، از بی‌توجهی شهرداری در این زمینه ناراضی باشند.

این عضو شورای شهر یزد تاکید کرد: وضعیت این املاک چنین است که مالک نه می تواند ساخت و ساز کند و نه آن که شهرداری، بهای ملک را می‌پردازد و در واقع مالک از حقوق مالکانه محروم شده و بهای ملک او نیز به طور چشمگیری کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا یزد و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، خامسی در پایان خاطر نشان کرد: با تصمیم گیری در خصوص اجرا طرح تفصیلی در اسرع وقت، علاوه بر اصلاح و افزایش جلوه بصری شهر، رضایت شهروندان نسبت به وقت شناسی و خدمت رسانی مناسب شهرداری افزایش می‌یابد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..