یزدیها امسال ۱۱ میلیارد تومان صدقه دادند

معاون توسعه مشارکت های مردمی استان یزد از پرداخت بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان صدقه توسط یزدی‌های نیکوکار طی هشت ماهه امسال خبر داد.

«علی اکبر سلمانی» در این باره  گفت: نیکوکاران یزدی در امر پرداخت صدقات جزو پیشتازان کشور هستند به نحوی که طی هشت ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

وی با اشاره به رشد ۳۰ درصدی پرداخت صدقات نسبت به مدت مشابه سال قبل، از خیرین و نیکوکاران مومن و نوع دوست استان تقدیر کرد و گفت: صدقه دریافتی برای کمک به بخشی از مشکلات مددجویان در زمینه‌های تامین جهیزیه، خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن، کمک به ازدواج نیازمندان، تامین هزینه‌های درمانی، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و اعطای وام ضروری هزینه می‌شود.

معاون کمیته امداد استان تعداد خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان در حال حاضر را ۲۸ هزار خانوار ذکر کرد و افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند با ارسال عدد یک به سرشماره ۸۸۷۷ به صورت روزانه صدقه پرداخت کنندریال ضمن این که پرداخت صدقه از طریق کد QR نصب شده روی صندوقهای صدقات و به مبلغ دلخواه نیز امکان پذیر است.

سلمانی همچنین خاطرنشان کرد: دفاتر کمیته امداد سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز برای راهنمایی و پذیرش صدقات و نذورات مردم استان آماده خدمت‌رسانی هستند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..