برداشت اطلاعات ۷۰۰۰ معبر سطح شهر یزد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد از برداشت و مستندسازی اطلاعات هفت هزار از معابر سطح شهر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، مهدی فلاح گفت: اداره آمار، کنترل پروژه و GIS سازمان فاوا به عنوان متولی تولید و روزآمدسازی لایه‌های مکانی سطح شهر، این پروژه که شامل برداشت اطلاعات و مستند سازی هفت هزار معبر سطح شهر یزد است را در محدوده‌ای بالغ بر چهار هزار هکتار انجام خواهد داد.وی افزود: طی آن علاوه بر برداشت عکس از تمامی تابلو‌های معابر، کلیه معابر گروه بندی شده و نام‌ها بر روی لایه مربوطه در سامانه شهرداری اصلاح و تکمیل می‌شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد هدف از اجرای این طرح را مشخص کردن معابر فاقد نام برای نامگذاری و در مدت زمان کمتر از سه ماه عنوان کرد.

فلاح ادامه داد: در سال گذشته نیز طی طرحی مشابه، تعداد چهار هزار معبر منطقه یک و بخشی از منطقه چهار شهرداری برداشت اطلاعات گردیده و بسیاری از اماکن و معابر فاقد نام به همین واسطه نامگذاری شدند. امسال نیز پس از انجام این طرح، لیست معابری که نیاز به نامگذاری دارند به دبیرخانه کمیته نامگذاری ارسال می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین در همین راستا، معابری که دارای تابلو‌های قدیمی بوده و نیاز به تعویض دارند نیز شناسایی و اقدامات لازم برای بهینه سازی وضعیت تابلو‌های معابر شهر صورت خواهد گرفت.

منبع:خبرگزار صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..