یک مقامک مسئول:

۸۹ درصد از مشکلات واحدهای تولیدی یزد در ارتباط با بانک‌هاست

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد ببیشترین مشکلات واحدهای تولیدی ‌استان را در ارتباط با بانک‌ها خواند و خواستار مشارکت بانک‌ها برای رفع موانع تولید در استان شد.

به گزارش یزدی نیوز"محمدرضا علمدار یزدی" در بیست و ششمین نشست این کارگروه که به ریاست استاندار برگزار شد، با اشاره به رسیدگی این کارگروه به ۹۶۶ پرونده واحدهای تولیدی گفت: ۸۹ درصد مشکلات پرونده‌های مطرح شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مربوط به تسهیلات بانکی بوده و تنها شش درصد مربوط به مالیات و دو درصد مربوط به تامین اجتماعی و شرکت گاز بوده است.

وی افزود: از کل پرونده‌های مطرح شده ۱۹ درصد مربوط به واحد‌های تولیدی صنایع نساجی، ۱۸درصد واحدهای صنایع فلزی و برق، ۱۴درصد صنایع معدنی، ۱۸ درصد صنایع شیمیایی و سلولزی، شش درصد مربوط به صنایع غذایی و دارویی و ۱۷ درصد سایر موارد بوده است.

"سیدمحمد میرمحمدی" استاندار یزد نیز در این نشست نکاتی را درباره لزوم شتاب‌بخشی به حل مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه واحدهای دارای برند شناخته شده در استان بیان کرد.

وی همکاری بیشتر بانک‌ها را در رفع موانع تولید استان خواستار شد و اظهار کرد: بانک‌ها با توجه به شناخت مشکلات و ارائه راهکار مناسب بهتر می‌توانند کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در حل نقدینگی واحدهای تولیدی کمک کنند.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..