ارائه خدمات پزشکی رایگان جهادگران فاطمی در استان یزد

ارتقای سلامت و آگاهی بخشی بهداشتی به مردم بالاخص افراد نیازمند جامعه یکی از برنامه‌های گروه‌های جهادی در دومین رزمایش جهادگران فاطمی استان یزد است که همزمان با هفته بسیج در نقاط مختلف این استان در حال اجراست.

دومین رزمایش فاطمی استان یزد که همزمان با آغاز هفته بسیج و به یاد شهید «محمد حسین محمدخانی» آغاز بکار کرده است، با حضور ۱۵۰ گروه جهادی و اقشار مختلف بسیج تا نیمه آذرماه به ارائه خدمات به مردم مناطق محروم و کمتر برخوردار اقصی نقاط استان خواهد پرداخت.

یکی از خدمات ارائه شده در قالب این رزمایش ارائه خدمات پزشکی رایگان به نیازمندان و محرومان جامعه است که در همین راستا گروه‌های مختلفی از جهادگران با همکاری جامعه بسیج پزشکی با حضور در اقصی نقاط استان به صورت ویژه به خدماترسانی مشغول هستند.

گروه جهادی شهدای ارنان مهریز یکی از این گروه‌های فعال در حوزه ارائه خدمات پزشکی است که شب گذشته مصادف با سوم آذرماه در مسجد امیرالمومنین(علیه الاسلام) منطقه رحمت آباد یزد در این رابطه به ارائه خدمت رایگان مشغول بود.

«مصیب زارع» مدیر این گروه جهادی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به فعالیتهای یک ساله‌ی این گروه جهادی، گفت: گروه جهادی شهدای ارنان تاکنون در مناطقی مانند خورمیز و باغ بهار مهریز و اکثر نقاط استان به نیازمندان ارائه خدمت کرده است.

وی گفت:این گروه جهادی در قالب اعزام کادر پزشکی به مناطق و محلات کمتر برخوردار، به ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی و ویزیت بیماران به صورت رایگان می‌پردازد.

به گفته زارع، در حال حاضر و در قالب این دوره از رزمایش جهادگران فاطمی نیز گروه شهدای ارنان، علاوه بر ویزیت رایگان بیماران در مهریز، با حضور یک پزشک داخلی و یک متخصص زنان در منطقه رحمت آباد شهر یزد به خدمت‌رسانی در این قسمت از استان مشغول است.

بخش نظردهی بسته شده است..