رئیس کل دادگستری یزد:

روشنگری اهل تحلیل و بیان از راهبردهای خروج از فتنه اخیر است

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان این که در حوادث اخیر دشمن تمام تلاش خود را در همه زمینه‌ها برای اختلال در نظام و بالاخص ارعاب و تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی به کار گرفته است، روشنگری اهل تحلیل و بیان را یکی از راهبردهای خروج از فتنه اخیر دانست.

«غلامعلی دهشیری» در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: امروز نیروهای نظامی و انتظامی کشور که در همه خوشی ها و ناخوشی ها در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند در معرض بدترین توهین ها توسط معدود کسانی قرار گرفته اند که بویی از انسانیت نبرده اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دایر مدار حق است و قطعا با استناد به آیات و روایات پیروز خواهد بود گفت: قطعا انقلابی که مبتنی بر حق و اجرای عدالت وتعالی انسان باشد نقطه مقابل آن، یعنی مستکبرین جهان آن را بر نمی تابند.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: در گام دوم انقلاب باید به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی باشیم و در جهت زمینه سازی ظهور خورشید ولایت عظما نیاز به قوی بودن در ابعاد مختلف اعم از قدرت فرهنگی، نظامی، اقتصادی، داخلی، سیاسی، بین المللی و غیره داریم.

وی بر لزوم تامل در رفتار و کردار نوجوانان و جوانان حاضر در صحنه اغتشاشات تاکید کرد و افزود: قطعا ریشه امروز رفتارهای نوجوانان و جوانان را باید در محیط فضای مجازی و حقیقی خانواده و نظام آموزشی جستجو کرد.

دهشیری تصریح کرد: نهادهای آموزشی فرهنگی و تربیتی در دهه های گذشته باید در مقابل غفلت های صورت گرفته در حوزه اندیشه و انگیزه نوجوان و جوانان پاسخگو باشند و از حوادث اخیر به عنوان تجربه ای گرانبها در برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت خود بهترین بهره برداری را داشته باشند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تببین گفت: متاسفانه جهاد تبیین توسط کسانی که در این کشور دسترسی به تریبون داشتند جدی گرفته نشد و باید همه توبه گروهی نموده و جبران کنیم .

رئیس کل دادگستری استان اضافه کرد: قطعا گناه برخی کسانی که در این کشور با کم کاری، خیانت و کاهلی خود زمینه نارضایی مردم را فراهم کردند نابخشودنی است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، دهشیری در پایان با بیان اینکه تببین و توجیه از مهمترین راهبرد ها در شرایط امروز کشور است گفت: وقتی بیان حق با تبیین و موعظه صورت گیرد قطعا شاهد کاهش عقبه صف فتنه گران خواهیم بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..