شبکه‌های هوایی زیبنده شهر میراث جهانی یزد نیست

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: عملیات اجرایی بلوار شهید پارسائیان باید با عملکرد به موقع و پیگیری مناسب در زمان مشخص به پایان برسد.

به گزارش یزدی نیوز، مرتضی شایق در نود و هفتمین جلسه علنی شورا گفت: عملیات اجرایی بلوار شهید پارسائیان آغاز شده، اما متأسفانه دستگاه‌های اندکی برای این طرح مستقر شده است، درحالی که باید در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: در این مسیر اداره شماره گذاری و بالغ بر ۲۰ دفتر کارگذاری وجود دارد و با توجه به مسکونی بودن این منطقه، ضرورت دارد این ادارات و دفاتر به مکانی دیگر انتقال یابد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد در خصوص شبکه‌های هوایی سطح شهر نیز اظهار داشت: شهر میراث جهانی یزد باید شهر زیبا و چشم نواز باشد و شبکه‌های هوایی در سطح شهر حذف شود. به طور کلی شبکه‌های هوایی در سطح شهر زیبنده یزد نبوده و لازم است حذف و بررسی آن در دستور کار قرار گیرد.

شایق همچنین درباره تملکات بلوار ولایت گفت: با توجه به بازدید صورت گرفته قرار شد بلوار ولایت به بلوار شهید صامعی تثبیت شود. حدود ۱۲ پلاک در این محل تملک شده و اگر این مسیر جابجا شود ضرورت دارد این تملکات تعیین تکلیف شود و به عنوان سرمایه‌های شهر از آن در راستای خدمت به مردم و شهر، استفاده کرد.

وی در خصوص لکه گیری آسفالت معابر تصریح کرد: همچنین بارندگی‌های اخیر نشان داد چه مشکلاتی در خصوص آسفالت شهر وجود دارد و اکنون آسفالت برخی از معابر به دلیل بارندگی و سیل، به چاله تبدیل شده و ضرورت دارد لکه گیری در اسرع وقت صورت پذیرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..