گشایش نمایشگاه کتاب در بهاباد به مناسبت هفته کتاب

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه بزرگ کتاب بهاباد با دو هزار عنوان کتاب در حسینیه فاطمیه این شهرستان گشایش یافت.

“محمد مهدی اسماعیل زاده بهابادی” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد در حاشیه گشایش این نمایشگاه که با حًور فرماندار و جمع دیگری از مسئولان شهرستان برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه صدها عنوان کتاب در حوزه های مختلف ادبی، فلسفه، تاریخ، جغرافیا، حوزه کودک و سایر گروه‌ها در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه دو هزار عنوان کتاب در قالب ۲۰۰ هزار جلد کتاب همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۱ برای علاقمندان حوزه کتاب و کتابخوانی در محل حسینیه فاطمیه بهاباد برای بازدید عموم مردم بر پا است.

اسماعیلی افزود: در این نمایشگاه کتاب‌های ارزشمندی در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی، ادبی، تاریخی، ایثار و شهادت، هنری، مذهبی و کودک و نوجوان برای کتاب دوستان در معرض بازدید قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب بهاباد به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری ، آموزش و پرورش ، ناحیه مقاومت بسیج، نهاد کتابخانه های شهرستان و فرمانداری بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بهاباد با تاکید بر اینکه کتاب و کتابخوانی باید در جامعه نهادینه و باید به مطالعه و کتابخوانی اهتمام جدی شود، افزود: هفته کتاب فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..