پیشرفت ۵۰ درصدی طرح نهضت ملی مسکن اشکذر

معاون فنی سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد، از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح نهضت ملی مسکن در اشکذر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، امامی در خصوص پروژه نهضت ملی مسکن اشکذر گفت: مساحت زمین هر یک از واحد‌ها در فاز اول ۱۶۰ متر مربع می‌باشد که به صورت ۱۰۰ متر زیربنا و ۶۰ متر حیات طراحی و آماده شده و واحد‌های احداثی در قالب شش تیپ ویلایی خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه نهضت ملی مسکن اشکذر بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: در حال حاضر دوازده اکیپ به صورت فعال در ساخت واحد‌ها در حال فعالیت هستند که اجرای نما، سیستم تاسیسات و زیرسازی محوطه مجتمع از جمله اقدامات در دست اجرا می‌باشد.

معاون فنی سازمان همیاری شهرداری‌های استان ابراز امیداوری کرد با تسهیل شرایط در پرداخت تسهیلات و سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه این واحد‌ها تا پایان سال ۱۴۰۱ به متقاضیان تحویل گردد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اشکذر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۷۵ هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن در شهرستان منجر به صدور سند شده و برای ۴۵ واحد در حال ساخت سند تک برگ صادر شده است.

غفوری عنوان کرد: با همت مسئولان استان و شهرستان مراحل مقدماتی برای واگذاری فاز‌های بعدی نیز در حال انجام است و پالایش برای واگذاری فاز‌های بعدی بزودی عملیاتی خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن بخش عمده‌ای از مشکلات جوانان در حوزه مسکن مرتفع خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..