ساخت شهرک سینمایی یزد در انتظار سرمایه گذار

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد: در صورت پیدا شدن سرمایه گذار، استان یزد آمادگی‌های لازم برای واگذاری زمین جهت ایجاد شهرک سینمایی یزد را دارد.

به گزارش یزدی نیوز، احسان عابدی در جمع برخی از فیلم‌سازان استان که با عنوان مهر سینمای ایران و با شعار «اخلاق، آگاهی و امید» برگزار شد، گفت: جشنواره فیلم ایساتیس به صورت منطقه‌ای با هدف شناسایی استعداد‌های سینمایی و با حضور استان‌های سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، اصفهان، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، کرمان و یزد در دی ماه سال جاری در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود.

وی درباره نبود امکانات و تجهیرات به روز سینمایی در انجمن سینمای جوانان یزد اظهار داشت: با انجام پیگیری‌های لازم در آذرماه امسال تفاهم نامه‌ای با انجمن سینمای جوانان ایران منعقد خواهد شد و تعدادی از تجهیزات جدید سینمایی مورد نیاز در قالب آن تفاهم نامه به انجمن سینمای جوانان یزد اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ساخت شهرک سینمایی یزد نیز تصریح کرد: واگذاری زمین برای فعالیت‌های غیر صنعتی از جمله موارد مهم قابل پیگیری است و در مورد این مسئله هم اقدامات لازم برای واگذاری زمین مورد نیاز انجام گرفته و انجام این مهم در انتظار اقدام سرمایه گذار است.

عابدی تأکید کرد که اگر سرمایه گذاری به ما معرفی شود طی انجام مراحل قانونی زمین برای احداث این شهرک به او واگذار خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..