رونمایی از یک اثر فلسفی در مهریز

کتاب «فلسفه اسلامی و حکمت متعالیه از دیدگاه مقام معظم رهبری» طی مراسمی در مهریز رونمایی شد.

در مراسمی به مناسبت سی‌اُمین دوره بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان مهریز، از کتاب «فلسفه اسلامی و حکمت متعالیه از دیدگاه مقام معظم رهبری» نوشته‌ی «محمد زارع بیدکی» رونمایی شد.

«محمدزارع بیدکی» نویسنده‌ی این کتاب گفت: این کتاب در دو فصل و در ۱۰۰ صفحه نگاشته شده که فصل اول آن در چیستی فلسفه و روش فلسفه اسلامی و فصل دوم آن فعالیت تحصیلی رهبر انقلاب در زمان تحصیلی و دیدگاه‌های رهبری را بیان کرده است.

«محمد دهقان بنادکی» فرماندار شهرستان نیز در این مراسم با تبریک هفته کتاب و تقدیر از زحمات کتابداران، اهل قلم، نویسندگان، مترجمان، پدیدآورندگان و دست اندرکاران و تلاشگران چاپ و نشر کتاب، بر مطالعه و کتابخوانی تاکید کرد و گفت: بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کتابخوانی امری واجب است و دست اندرکاران این حوزه باید تمام تلاش خود را جهت ترغیب اقشار مختلف مردم به کتابخوانی انجام دهند.

وی به توجه ویژه به نویسندگان و همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی توسط نهادهای مختلف نیز تاکید کرد.

«سعید قریشی» رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز نیز در این برنامه با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰ برنامه متنوع و خلاقانه به مناسبت هفته کتاب، بر لزوم همکاری نهادهای فرهنگی جهت ارتقای فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد.

در این نشست همچنین از برگزیدگان جشنواره ادبی کتابخانه‌های روستایی، برگزیدگان مسابقه کتابخوانی من و کتاب، خیرین حوزه کتاب و کتابخوانی، برگزیدگان پویش کتابخوانی قصه‌های من و بابا آذر و نفرات برگزیده‌ی مسابقه عکاسی فصل حضور، تقدیر و تجلیل شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..