سکاندار جدید ورزش اسکواش یزد معرفی شد

اعضای مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان یزد، «محمدحسین نجفی» را به مدت چهار سال به عنوان سکاندار جدید این هیات ورزشی انتخاب کردند.

مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان یزد با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و دبیر فدراسیون اسکواش و دیگر اعضای این مجمع در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان یزد برگزار و پس از انجام رای گیری «محمدحسین نجفی» با کسب ۱۸ رای برای چهار سال به عنوان سکاندار جدید هیات اسکواش استان یزد انتخاب شد.

همچنین با انجام رای گیری و انتخاب اعضاء مجمع، «فروزنده دهقانی» به عنوان نایب رئیس بانوان، «محسن رضایی» به عنوان خزانه‌دار، «محمدعلی نگهی» به عنوان خبره ورزشی، «بی بی فاطمه حقیرالسادات» و «محمدمهدی فرهنگ دوست» عضو هیات رئیسه و «علیرضا کشفی» به عنوان بازرس هیات انتخاب شدند.

«علیرضا پورسلمان» مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مجمع بر توسعه کمی و کیفی رشته اسکواش در استان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در استان یزد زیرساخت‌های خوبی در رشته اسکواش داریم و باید توجه و تمرکز روی کشف استعدادها و قهرمان‌پروری و همچنین تربیت مربیان و داوران باشد.

وی افزود: رشته اسکواش جزو ۱۰ رشته مزیت‌دار و اولویت‌دار ماست و با توجه به جایگاه استان در کشور در این رشته، توجه و نگاه ویژه‌ای به آن داریم و هرگونه حمایت و همراهی را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: منتخب مجمع فردی مدیر توانمند و همراه در امر ورزش است که امیدوارم با همراهی و همدلی تمامی خانواده اسکواش استان، شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در استان باشیم.

«جلیلی قاضی زاده» دبیر فدراسیون اسکواش نیز در این مجمع گفت: یزد یکی از استان‌های پیشرو کشور در توسعه رشته اسکواش است و دو بحث قهرمان پروری و زیرساخت‌ها اقدامات خوبی انجام داده‌اند که باید این مسیر مستمر ادامه پیدا کند.

وی افزود: فدراسیون اسکواش این آمادگی را دارد تا دوره‌های آموزشی مختلف مربیگری و داوری جهت تربیت نیروهای جدید و دانش افزایی و ارتقاء دانش مربیان و داوران برگزار کند و امیدوارم شاهد درخشش اسکواش یزد در میادین مختلف باشیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..