لیگ برتر والیبال بانوان ایران؛

دومین برد خانگی دختران طلوع مهر

در جریان هفته ششم لیگ برتر والیبال زنان ایران تیم طلوع مهر یزد در دیداری خانگی توانست با نتیجه سه بر یک بر میهمان خود یعنی جهان‌بین چهارمحال و بختیاری غلبه کند.

هفته ششم لیگ برتر والیبال زنان در شهرهای تهران، اصفهان، رفسنجان و یزد پیگیری شد که در سالن یگانگی شهر یزد، شاگردان «عالیه فتوحی» در طلوع مهر مقابل تیم قعر نشین جدول یعنی جهان‌بین چهارمحال و بختیاری صف آرایی کردند که این دیدار با پیروزی دختران والیبال یزد به پایان رسید.

دختران والیبالیست طلوع مهر که خیالشان از این برد خانگی در مقابل تیم بحران زده جهان‌بین چهارمحال راحت بود، در ست اول توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ بر این تیم غلبه کنند.

اما شاگردان «عالیه فتوحی» ست دوم را با نتیجه نزدیک ۲۵ بر ۲۲ به میهمان خود واگذار کردند تا با رقم خوردن این نتیجه اندکی خیال راحت بازیکنان طلوع مهر بابت باخت بدون دردسر در خانه متزلزل شود.

سرو قامتان یزدی در طلوع مهر به خوبی توانستند نقاط ضعف خود را تقویت کرده و با پیروزی در ست سوم آن هم با اختلاف ۹ امتیاز و نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۶ شیرازه تیم جهان‌بین چهارمحال را از هم پاشیدند تا در ست چهارم و به راحتی تیر خلاص این دیدار را با نتیجه ۲۵ بر ۱۰ به تیم جهان‌بین بزنند و مهیمان خود را بدرقه کنند.

شاگردان عالیه فتوحی در طلوع‌مهر یزد با رقم زدن این نتیجه و کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی و با دو برد و شش امتیاز در رده ششم جدول هشت تیمی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران قرار گرفتند.

به گزارش یزدی نیوز، بیست و دومین دوره لیگ برتر والیبال بانوان کشور با حضور هشت تیم طلوع مهر یزد، مس رفسنجان، صدیق گفتار وارنا، پیکان تهران، جهان بین‌چهارمحال، ذوب‌آهن اصفهان، سایپا تهران و سریک گنبد در دور رفت مرحله مقدماتی از ۲۲ مهرماه آغاز و تا چهارم آذرماه ادامه دارد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..