استفاده از کالا‌های ایرانی در بازسازی عتبات عالیات

درنشستی برمدیریت و نظارت برای استفاده از کالای ایرانی در بازسازی عتبات عالیات تاکید شد.

به گزارش یزدی نیوز، امام جمعه مهریز در نشست هیئت امنا ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مهریز گفت: کار در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات فی سبیل الله و با عشق و علاقه همراه است و قطعا هر فردی در این راه قدمی بر می‌دارد ارادت و نیت خاصی به امام حسین (ع) دارد و تاثیر آن را در زندگی خود می‌بیند و به حاجت و مراد دلش می‌رسد.

حجت الاسلام محی الدینی افزود: خوشبختانه در زمینه کمک‌های مردمی و کمک مالی در ستاد بازسازی عتبات عالیات دغدغه‌ای نداریم و مردم در این راستا سر از پا نمی‌شناسند ولیکن مدیریت و نظارت هم باید به نحو شایسته انجام شود

.
وی بیان کرد:اگر جمع آوری کمک‌های مردمی با مبلغ کمی، تبدیل به یک پویش مردمی شود قطعا با شور و استقبال مردم مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام محی الدینی بر استفاده از کالای ایرانی در بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد و افزود: خرید کالای ایرانی باعث رونق به تولیدات داخلی و درآمد برای مردم کشور خواهد بود.

امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه حرم‌های اهل بیت (ع) نماد ما شیعیان و خاری در چشم دشمنان هستند گفت: این نماد‌های مقدس باید حفظ شوند و هرکس باید به هر نحوی ارادت خود را نسبت به خاندان اهل بیت (ع) نشان دهد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های مردم شهرستان در ستاد عتبات عالیات بیان کرد: در مهریز هم تلاش کردیم این مهم را انجام دهیم از جمله بانوانی که با ایجاد کارگاه قالی بافی همراه با خواندن ذکر و نذورات برای هزینه‌های ستاد عتبات عالیات شهرستان کمک می‌کنند.

حجت الاسلام محی الدینی اضافه کرد: همچنین در مساجد و حسینیه‌ها در ایام و مناسبت‌های مختلف به عنوان سفیر امام حسین (ع) عمل کرده و در خصوص بازسازی عتبات عالیات تبلیغ کنیم و در کنار بیان ارزش‌ها و معارف اهل بیت، بحث عتبات عالیات هم داشته باشیم.

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز بر انجام تشویق‌های معنوی به افرادی که در مسیر توسعه و بازسازی عتبات عالیات فعالیت می‌کنند تاکید کرد؛ و در پایان طی حکمی از ستاد عتبات عالیات استان یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز به عنوان رئیس هئیت امنا ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان و حاج محمد علی زارع مسئول این ستاد به مدت سه سال منصوب شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..