سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد :

هلال احمر و انتقال خون در راستای رفع آلام بشری فعالیت می کنند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت روز ملی اهدای خون و سالروز تاسیس سازمان انتقال خون در سازمان انتقال خون استان یزد حضور و با مدیرکل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد  / عباس احدپور سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد در این دیدار ضمن تبریک روز ملی اهدای خون و سالروز تاسیس سازمان انتقال خون از همکاری و تعامل سازمان انتقال خون استان با هلال احمر تشکر و قدردانی کرد .

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد ازفعالیتهای جمعیت هلال احمر در زمینه اهدای خون سخن گفت و اظهار داشت : داوطلبان واعضای هلال احمر استان یزد نیز در تمامی شعب با شرکت در طرحهای اهدای خون اهدای زندگی به طور مستمر خون خود را به نیازمندان اهدا می نمایند.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان یزد ضمن تقدیر از حضور سرپرست جمعیت هلال احمردر این سازمان از فعالیت هلال احمر در راستای اجرای طرح های مستمر اهدای خون گفت: عملکرد جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون به دلیل اینکه در رفع آلام بشری فعالیت می کنند، بسیار نزدیک به یکدیگر است.

وی در ادامه به فعالیت پایگاه های ثابت و سیار هلال احمر درسطح شهرستان ها اشاره کرد و بیان داشت: به دلیل اینکه تعداد پایگاهها و مراکز هلال احمر در شهرستانها بیشتر است مسلما هلال احمر بهتر می تواند اقدام به دریافت خون از اعضا و داوطلبان  نماید.

در پایان سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد با اهدا شاخه گل این روز را به تمامی همکاران در سازمان انتقال خون تبریک عرض نمود و از زحمات آنان تشکر و قدردانی نمود.

بخش نظردهی بسته شده است..