معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد:

تهدیدکنندگان بازاریان یزد دستگیر شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از دستگیری افرادی که اصناف را مورد تهدید قرار داده بودند، خبر داد و تاکید کرد: با مخلین نظم عمومی و تهدید کنندگان بازاریان به شدت برخورد می‌شود.

«علی اکبر عزیزی» در خصوص آخرین وضعیت امنیتی استان گفت: در پی فراخوان دشمنان انقلاب در روزهای گذشته و وجود فشارهای خارجی برای اعتصابات گسترده کسبه و بازاریان، اصناف فهیم، بصیر و متدین استان دارالعباده با بی اعتنایی به این قبیل اقدامات در محل کسب و کار خود حاضر شده و به دشمنان این مرز و بوم یک «نه» بزرگ گفتند.

وی افزود: البته تعداد کمی از افراد هم تحت تأثیر دشمنان یا بنابر تهدیداتی که وجود داشته، اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خود کرده بودند که موضوع در دستور کار نیروهای انتظامی و امنیتی قرار گرفت و در حال حاضر نیز امنیت کامل در استان به ویژه در شهرستان یزد برقرار است.

عزیزی تاکید کرد: هیچ فرد یا گروهی نمی تواند کوچکترین مشکلی برای کسبه ایجاد کند و شرایط تحت کنترل کامل امنیتی و انتظامی استان قرار دارد.

معاون استاندار با بیان این که به شدت با مخلین نظم عمومی و تهدید کنندگان کسبه از سوی دستگاه قضایی برخورد صورت خواهد گرفت ابراز کرد: افرادی که اصناف را مورد تهدید قرار داده بودند، روز گذشته دستگیر شدند و مردم عزیز مطمئن باشند هیچ مماشاتی با تهدید کنندگان نخواهد شد چرا که همگان می‌دانند این فراخوان‌ها و تهدیدات از سوی دشمنان طراحی شده و گروه منفور نفاق و سلطنت طلب ها پست پرده آن قرار دارند.

عزیزی با قدردانی از بازاریان و اصناف استان، تصریح کرد: بازاریان و کسبه متدین و انقلابی استان همواره پای کار نظام و پشت سر انقلاب بودند و در شرایط امروز نیز بادرک موضوع صف خود را از دشمنان جداکردند.

دبیر شورای تامین استان در پایان تاکید کرد: چنانچه مزاحمت های از سوی برخی افراد برای بازاریان ایجاد شده می توانند، شکایات خود را از طریق تماس با شماره تلفن های ۱۱۰ پلیس، ۱۱۳ اداره کل اطلاعات و ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه یا مراجعه به کلانتری‌ها و پلیس اماکن مطرح کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..