دیدار مدیرکل صدا و سیمای یزد با سرپرست جمعیت هلال احمر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان یزد به همراه معاونین خود با عباس احدپور سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد  /  در این دیدار که در محل جمعیت هلال احمر استان یزد  برگزار شد مدیرکل صدا  سیمای مرکز استان یزد انتصاب عباس احدپور بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر  را  تبریک گفت .

 دکار احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در این نشست با اشاره به نحوه تعامل بیشتر جمعیت هلال احمر و صدا و سیما به منظور ساخت برنامه های تاثیر گذار با اشاعه فرهنگ نوعدوستی و ایثار گفت :  این سازمان آمادگی ساخت برنامه های مشارکتی با رویکرد امدادی و فرهنگی را دارد .

دکتر پهلوانیان افزود: تزریق روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی در ذهن جوانان ما از کارهای مهمی است که اساس انقلاب ما نیز بر آن استوار بوده است که خوشبختانه این روحیه ایثار و فداکاری  در اعضای داوطلب هلال احمر دیده می شود .

وی با اشاره به اینکه ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین دو مجموعه نیازمند برگزاری نشست‌های کاری به وسیله تیم‌های عملیاتی هلال احمر و صدا و سیما است افزود : هم‌اکنون هلال‌احمر برای مردم شناخته شده و آشناست و رسانه ملی هم در آشناسازی مردم با ظرفیت‌های هلال‌احمر نقش خوبی را ایفا کرده است.

 عباس احدپور سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل صدا و سیمای استان یزد افزود : در حقیقت ما از توان جوانان، داوطلبان و خیران استفاده می‌کنیم تا در زمان‌ بحران بتوانیم پاسخگوی نیاز نیازمندان باشیم.

احدپور رسانه ملی وشبکه استانی تابان را پوشش مناسبی برای ارائه خدمات و فعالیتهای جمعیت هلال احمردانست و در خصوص آموزش امداد و کمکهای اولیه و ساخت این گونه برنامه ها با همکاری دوجانبه و استفاده از ظرفیتهای دو سازمان در جهت تهیه برنامه های آموزشی ، امدادی تاکید کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..