میرمحمدی: مجلس پرداخت اعتبارات وعده داده شده برای جبران خسارات سیل یزد را مطالبه کند

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از هیئت رئیسه مجلس خواست تا موضوع پرداخت اعتبارات وعده داده شده برای جبران خسارات ناشی از سیل تابستان ۱۴۰۱ استان یزد را از سازمان برنامه و بودجه مطالبه کند و اظهار کرد: خدا شاهد است دهیار و بخشدار ما از جیب خودش هزینه کرده تا آثار اولیه سیل را مرتفع کند ا...

جلیل میرمحمدی میبدی نماینده تفت و میبد و نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جلسه نوبت عصر یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به وقوع سیل در استان یزد در مرداد ماه سال جاری گفت: در یزد درگیر سیل ویرانگر شدیم و مجلس هم قول داد که هیئتی جهت پیگیری موضوع در منطقه حضور یابد اما این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: خدا شاهد است دهیار و بخشدار ما از جیب خودش هزینه کرده تا آثار اولیه سیل را مرتفع کند اما همچنان فاکتورهایی با ارقام ۵۰۰ میلیون، ۷۰۰ میلیون و یک میلیارد تومان روی دستش مانده است. از هیئت رئیسه مجلس تقاضا دارم که موضوع را از سازمان برنامه و بودجه مطالبه کند تا اعتباری که برای سیل قول داده شده، پرداخت شود.

به گزارش یزدی نیوز، عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: از کمیسیون عمران می‌خواهم که حتماً یک برنامه بازدید از مناطق سیل‌زده‌ای که آقای میرمحمدی مطرح کردند، اختصاص دهند و نتیجه‌اش به دولت اعلام شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..