تاکید نماینده مجلس بر رفع مشکلات بیمارستان تخصصی سرطان یزد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی از مدیران کل استان خواست تا با رفع مشکل بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تخصصی سرطان، راه‌اندازی هر چه سریعتر ان برای رفع مشکلات بسیاری از مردم را رقم بزنند.

«محمد صالح جوکار» در نشست بررسی مشکلات بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تخصصی سرطان حضرت ابوالفضل (ع) یزد با بیان اینکه یکی از شعارها تبدیل یزد به عنوان قطب درمان و گردشگری سلامت است، گفت: برای دستیابی به این شعارها و تحقق آن نیازمند یکسری زیرساختها هستیم و علاوه بر این که تخت‌های بیمارستانی باید افزایش یابد و فناوریهای جدید را وارد سازیم، نیازمند آماده سازی زمینه رقم خوردن توریسم سلامت در استان هستیم.

وی با اشاره به این که در جهت ایجاد بسترهای توریسم سلامت در استان، از بخش‌های خصوصی و دولتی حمایت کردیم، اظهار کرد: برخی از طرح‌ها در استان کلید خورد ولی به واسطه این که به تعهدات خود عمل نکردند، طرح نیمه کاره رها شده است.

نماینده مردم یزد در مجلس یکی از این طرح‌ها را بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی یزد عنوان کرد و افزود: این طرح در سال‌های ۹۲، ۹۳ به تصویب رسید ولی با عوض شدن دولت اعلام کردند که اعتبار برای تکمیل آن نداریم و در نهایت به عنوان مرکز ۱۵۰ تختخوابی تحقیقات و درمان سرطان نام‌گذاری شد.

وی عنوان کرد: نهایتا در سفرهایی که رئیس جمهور وقت به یزد داشت نیز شاهد هیچ اتفاق مثبتی نبودیم و با روی کار آمدن مجلس جدید نسبت به این که طرح مذکور در چه مرحله‌ایی است، مباحثی مطرح و در نهایت دولت همکاری کرد و عملیات عمرانی آن آغاز و الان نیز در حال فعالیت است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از دفتر نماینده مردم یزد در مجلس، جوکار در پایان با تاکید بر این که راه اندازی این طرح مشکل بسیاری از مردم یزد و کشور را مرتفع خواهد کرد، ابراز امیدواری کرد مسئولانی که در این طرح نقش دارند، نگاه مثبتی داشته باشند تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد افتتاح و حل مشکل بسیاری از مردم باشیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..