جوکار: رئیس‌جمهور فرانسه با یک «عجوزه» دیدار کرد

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی دیدار رییس جمهور فرانسه با مسیح علی نژاد و همراهانش را محکوم کرد و آن را دخالت قطعی در امور ایران دانست.

به گزارش یزدی نیوز محمدصالح جوکار در جلسه علنی مجلس، در واکنش به دیدار ماکرون رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره های معاند ضد ایرانی و همراهان وی در حاشیه مجمع صلح پاریس در تذکری گفت: این اقدام رییس جمهور فرانسه را محکوم می کنم که دخالت قطعی در امور ایران است.

وی ادامه داد: رییس جمهور فرانسه با عجوزه ای نشست و خواستند بگویند اینها جریان انقلابی هستند؛ آن ها می دانند اقدامی که نزدیک به دو ماه در کشور انجام دادند، بسیار سنگین بود اما با شکست مواجه شد. این ها احمق های تاریخ هستند که درس عبرت از تاریخ نمی گیرند.

جوکار گفت: امثال رئیس جمهور آمریکا زیر گِل رفته و می روند اما جمهوری اسلامی مقتدر می ماند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه اظهار کرد: ملت ایران جنایت دولت فرانسه را در هشت سال دفاع مقدس فراموش نکرده‌اند که با مسلح کردن صدام به توپ‌های دوربرد فرانسوی کودکان و زنان بیگناه را کشتند. همانطوری که روسای جمهور آمریکا آرزوی براندازی را به گور بردند رئیس جمهور فرانسه نیز این آرزو را به گور خواهد برد.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد:‌ گرانی و تورم همچنان به مردم فشار می‌آورد، مجلس و دولت باید با همراهی و همدلی مشکلات را حل کنند. نباید اجازه داد تا مشکلات فرصت در اختیار دشمن قرار دهد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..