ضرورت توجه به پیگیری مطالبات و مشکلات ایثارگران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بر ضرورت توجه به پیگیری مطالبات و مشکلات ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز عزیزی درنشست شورای مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان گفت: ایثارگران سرمایه داران واقعی این نظام و کشورند و از سرمایه وجودی خود برای اعتلای آن سرمایه گذاری کردند.

ضرورت توجه به پیگیری مطالبات و مشکلات ایثارگرانوی مشاوران ایثارگران را یاوران دلسوز و امین این قشر از جامعه دانست و گفت: مشاوران باید با ارتباط نزدیکی که با خانواده‌های ایثارگر ایجاد می‌کنند مشکلات آن‌ها را شناسایی کرده و آن را به مدیران دستگاه‌ها اعلام کنند.

معاون استاندار با اشاره به وجود خلاء‌های قانونی در خصوص جامعه ایثارگری افزود: قطعا در این زمینه نواقص قانونی هم وجود دارد که یکی از وظایف مشاوران جمع آوری همین نواقص وانتقال به نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم در این نشست گفت: همه ما در برابر ایثاگران مسئولیت داریم که باید به نحو شایسته با تکریم از آنها، مشکلاتشان را بررسی کنیم.

حجت الاسلام زارع یکی از مشکلات حوزه ایثارگران در ادارات را وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران عنوان کرد و افزود: طی این سال‌ها با پیگیری که انجام دادیم، متاسفانه هنوز این مهم به نتیجه نرسیده و امیداواریم بزودی شاهد رفع این مشکل و تبدیل عضویت استخدامی این عزیزان باشیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..