برگزاری رویداد گنج برای حمایت از طرح‌های نوآورانه گروه‌های جهادی در یزد

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد گفت: برگزاری رویداد گنج با هدف شناسایی و توانمند سازی گروههای جهادی خلاق استان ، نیمه آذر ماه سال جاری در یزد برگزار خواهد شد.

«علی اصغر سلمانی» در این رابطه افزود: این رویداد بزرگ ویژه جهادگران استان برای حمایت از طرح‌های مسئله محور، ایده های خلاقانه و اشتغالزای گروه‌های جهادی در یزد به مدت هفت روز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در استان یزد ۹۸۰ گروه جهادی ثبت شده در سامانه اطلس داریم که این گروه‌ها می توانند ضمن طرح مسئله، ایده های خود را به دبیر خانه رویداد گنج ارسال کنند.

این مسئول گفت: طرح‌های ارسالی پس از بررسی و پذیرش در دبیرخانه رویداد گتج ،به بخش داوری ارسال خواهد شد و در بازه زمانی سه روزه گروه های جهادی نو آور باید از طرح ها و مسئله های خود دفاع کنند در پایان نیز بهترین طرح‌ها حمایت مالی و معنوی خواهد شد.

سلمانی خاطر نشان کرد: این رویداد عظیم با حمایت و مشارکت سازمان بسیج سازندگی کشور و استان و همچنین بنیاد علوی کشور جهت حمایت از فعالان جهادی در استان برگزار می شود.

وی افزود: رویداد گنج بستری مناسب برای شناسایی و ارزیابی طرح‌ها و ایده‌های برتر جهادگران را به وجود آورده است و زمینه‌ای مناسب برای حمایت از توان و استعداد و پرورش طرح‌های خلاق در حوزه‌های محرومیت زدایی و اشتغالزایی و سایر فعالیت‌ها فراهم شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان در پایان عنوان کرد: جهادگران سراسر استان یزد می‌توانند اطلاعات تکمیلی را از طریق سایت رسمی سازمان بسیج سازندگی به این آدرس https://yazd.sazandegi.ir/ کسب کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..