امام جمعه موقت یزد:

عده ای در فضای مجازی آتش بیار معرکه اغتشاشات شده‌اند

امام جمعه موقت یزد گفت: عده ای با سوءاستفاده از ظرفیت های فضای مجازی، آتش بیار معرکه اغتشاشات شده اند که لازم است با آنها برخورد قانونی شود.

به گزارش یزدی نیوز، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته اظهار داشت: دشمنی‌های دشمنان نظام اسلامی تا زمانی که منافع آنها در کشور و منطقه تأمین نشود، ادامه دارد.

وی عنوان کرد: دشمنان ما سالیان سال انواع ترفندها، دسیسه‌ها و توطئه چینی‌ها را به کار بستند تا به خیال خام خود دست پیدا کنند اما ملت ایران با همبستگی، انسجام، هوش سیاسی و ابتکار عمل خود همچنین با بهره مندی از روحیه ولایتمداری و تقوا توانستند این توطئه‌ها را نقش برآب کنند و دشمن را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام بگذارند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه استکبار جهانی در وقایع اخیر نیز ثابت کرد که خیرخواه مردم ایران نیست، افزود: اینها به دنبال اغتشاش و براندازی هستند و به بهبود اوضاع فکر نمی‌کنند و تنها نکته‌ای که برای آنها اهمیت ندارد، سعادت و آسایش مردم ایران است.

وی تاکید کرد: آنها همواره تلاش کرده اند ملت ایران از انواع پیشرفت‌ها دور بمانند اما هر گاه در این زمینه توطئه چینی کرده اند، ملت ایران به پیشرفت‌های خوبی دست یافته اند.

مدرسی تصریح کرد: مردم منطقه و امت اسلام به انقلاب اسلامی دل بسته‌اند و شاهد شکست داعش و خنثی شدن توطئه‌ها در سال‌های گذشته در برخی کشورها بوده‌ایم و باید همچنان روحیه ایثار و جانفشانی ادامه داشته باشد.

وی گفت: برخی گروه‌های آشوبگر و اراذل و اوباش خیال می‌کنند می‌توانند با جوسازی و خباثت و خیانت همانند کودتای ۲۸ مرداد به اهداف شوم خود برسند در حالی که ملت و دولت در کنار هم در صحنه حضور دارند و انقلاب به راه عزت بخش خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت فضای مجازی و جایگاه آن در زندگی مردم به ویژه جوانان، عنوان کرد: عده‌ای با سو استفاده از ظرفیت‌های این فضا، آتش بیار معرکه شده اند و لازم است خانواده‌ها و مسئولان امر در این زمینه نظارت کافی داشته باشند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..