استاندار یزد در بازدید از اداره کل میراث مطرح کرد؛

مردمی‌سازی صیانت از بافت‌های تاریخی دنبال شود

استاندار یزد با تأکید بر اینکه حفاظت از میراث فرهنگی و بافت تاریخی خط قرمز ما است گفت: مردمی‌سازی صیانت از بافت‌های تاریخی دنبال شود.

نقش قابل توجه حوزه گردشگری در کسب رتبه اول استان در رشد اقتصادی/ مردمی‌سازی صیانت از بافت‌های تاریخی دنبال شود /حفاظت از میراث فرهنگی و بافت تاریخی خط قرمز ما است

«مهران فاطمی» در بازدید از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع استان یزد جایگاه این اداره کل در نظام پیشرفت استان یزد را بسیار مهم دانست و افزود: بخش‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی استان متأثر از این حوزه است.

وی گفت: یکی از دلایل کسب رشد اقتصادی اول کشور توسط استان یزد، اجرای طرح‌های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده است.

استاندار با بیان اینکه مرتفع کردن موانع سرمایه گذاری در این حوزه را با جدیت دنبال می‌کنیم‌، گفت: ایجاد شورای توسعه گردشگری در استان یزد در این دولت نشان از اهمیت و توجه ویژه به این بخش دارد.

فاطمی با تأکید بر اینکه مردمی‌سازی صیانت از بافت‌های تاریخی دنبال شود، تصریح کرد: حفاظت از میراث فرهنگی و بافت تاریخی خط قرمز ماست چرا که این حوزه، آوردی تجدید ناپذیر است.

استاندار با بیان اینکه باید خدمت رسانی به مردم در سرلوحه کار مجموعه باشد گفت: عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد در عید نوروز امسال بسیار خوب بوده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..