شهربازی‌های غیر استاندارد در بافق

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل اداره استاندارد استان یزد با بیان این‌که هر دو شهربازی شهرستان بافق غیراستاندارد هستند، بر ضرورت حضور نماینده‌ی فعال از سوی استاندارد در این شهرستان تاکید کرد.

 «محمدحسین ماجدی اردکانی» در دیدار با فرماندار بافق، گفت: در این مقطع از زمانه و با توجه به شرایط خاص استان، حضور نماینده‌ای فعال از سوی استاندارد در شهرستان بافق کاملاً ضروری است تا فرد مذکور بتواند در برقراری ارتباطات مفید و سازنده طرفین کاملاً موثر باشد.

وی ادامه داد: شهرستان بافق دارای ظرفیت‌ها و شایستگی‌های فراوانی است که لزوم توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد و نیز افزایش دامنه استانداردسازی کالاها و خدمات در آنجا کاملاً محسوس است.

مدیرکل استاندارد افزود: تفریح و سرگرمی برای مردم سخت‌کوش و زحمت‌کش بافق که گاهاً در دمای نزدیک به ۵۰ درجه سانتی‌گراد به کار اشتغال دارند، امری ضروری است و امیدواریم هرچه زودتر با فعال شدن ارتباطات سازمانی طرفین، شهربازی‌های بافق که مشتمل بر دو مجموعه غیراستاندارد هستند، هر چه زودتر پس از رفع نقایص، فعال شده و به کار خود ادامه دهند و موجبات نشاط و شادابی برای شهروندان منطقه فراهم شود.

«سید مهدی طلایی‌مقدم» فرماندار بافق نیز در این جلسه با ابراز خوشحالی از حضور تیم کارشناسان استاندارد استان، گفت: یکی از موضوعاتی که در این شهرستان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، مقوله استاندارد است و شهرستان با همه انرژی و توان، آماده همکاری و پیاده‌سازی موارد استاندارد در این منطقه است.

این مسئول توسعه استانداردسازی در این شهرستان چه در زمینه خدمات و چه در زمینه کالاها را جزو ملزومات خواند و گفت: اگر در کنار ساخت و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی، مقوله رعایت استانداردها وجود نداشته باشد، وجود آلایندگی‌ها و موارد غیر استاندارد، سلامت جانی و مالی مردم را به مخاطره خواهد انداخت.

طلایی‌مقدم یادآور شد: قطعاً واحدهای تولیدی و خدماتی در خصوص رعایت آن دسته از موازین قانونی که به نفع آن‌ها تمام خواهند شد، از هیچ کوششی مضایقه نمی‌کنند.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..