گسترش همکاری‌های پژوهشی توزیع برق یزد و دانشگاه آزاد مهریز

با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز، همکاری‌های پژوهشی برای رفع نیازهای صنعت برق گسترش می‌یابد.

در راستای تفاهم نامه همکاری میان این شرکت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز ؛ نیازسنجی پژوهشی و همکاری برای تعریف اولویت های پژوهشی در رصد علوم نوین و اطلاعات روز صنعت برق انجام خواهد گرفت.

انجام طرح‌های مطالعاتی مورد نیاز، انتشار کتب و نشریات پژوهشی و ترویجی، تجاری سازی یافته‌های علمی مشترک، تامین منابع و امکانات مورد نیاز طرح‌ها و ایجاد کارگروه مشترک دوره‌ای از دیگر زمینه‌های همکاری در این تفاهم است.

براساس این تفاهم نامه، تسهیل در بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی استادان دانشگاه، امانت داری محتوی تولید شده علمی و داوری و نظارت طرح‌های تحقیقاتی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز تضمین شده است.

پذیرش دانشجو از سوی شرکت به عنوان کارآموز و کارورز تحقیقات پایان نامه‌ای، ایجاد زمینه‌های آشنایی کارکنان دانشگاه با فعالیت‌های شرکت و همکاری و تسهیل شرایط بهره‌گیری از اعضای هیات علمی در بخش فرصت مطالعاتی از مهم‌ترین اقداماتی است که شرکت توزیع برق در کنار تعریف اولویت‌های پژوهشی انجام خواهد داد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..