لیگ برتر والیبال ایران؛

شورای تامین استان یزد مجوز داد؛ برگزاری دیدار شهداب و فولاد سیرجان با حضور هواداران

تیم والیبال شهداب یزد در هشتمین هفته از لیگ برتر والیبال ایران در حالی به مصاف تیم فولاد سیرجان صف آرایی می‌کند که پس از هفته‌ها انتظار و با صدور مجوز شورای تامین استان، مقابل دیدگان هوادارانشان دست به توپ می‌شود.

هشتمین هفته از لیگ برتر والیبال ایران از  چهارشنبه هجدهم آبان ماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد که شهداب نماینده والیبال یزد و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، در یک بازی خانگی، میزبان فولاد سیرجان است.

شاگردان «محمد رضا تندوران» در شهداب که تا این هفته لیگ، مسابقات سخت و نفس گیری را پشت گذاشته و در هفته قبل با نتیجه سه بر یک در بازی خارج از خانه مقابل راهیاب ملل مریوان، تن به شکست داده بودند، از ساعت ۱۶ چهارشنبه در ورزشگاه اختصاصی خود در مقابل تیم رده سومی فولاد سیرجان، صف آرایی خواهند کرد.

بلند قامتان مدعی عنوان قهرمانی این دوره از رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران که در بازی‌های گذشته از حضور تماشگرانشان همچون تمام تیم‌های دیگر محروم بودند، در این هفته و پس از هفت هفته انتظار، با صدور مجوز از سوی شورای تامین استان در مقابل دیدگان هوادارانشان، دست به توپ خواهند شد.

بر همین اساس نیز این دیدار عصر فردا در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه یزد که هم اکنون ورزشگاه اختصاصی شهداب به شمار می آید، با حضور تماشگران و به صورت پخش زنده از شبکه استانی یزد با قضاوت «کیوان عابدزاده» برگزار خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز، تیم والیبال شهداب یزد هم اکنون با ۱۱ امتیاز از هفت بازی در رده یازدهم جدول و تیم فولاد سیرجان که می‌توان آن را یکی از مدعیان عنوان قهرمانی به حساب آورد، با ۱۵ امتیاز از هفت بازی در رده سوم جدول سی ‌و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور قرار دارد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..