در رقابت‌های قهرمانی کارگران کشور پیگیری می شود؛

رقابت چادرملو برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در مسابقات دارت کشور

تیم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به عنوان نماینده استان یزد برای حضور در رقابتهای قهرمانی دارت کارگران کشور، عازم سمنان(گرمسیر)، محل برگزاری این مسابقات می شود.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان یزد اظهار داشت: مسابقات دارت قهرمانی کارگران و کارخانجات کشور به میزبانی استان سمنان و به منظور گرامیداشت شهدای کارگر و ورزشکار برگزار می شود که دو تیم از یزد نیز در این رقابتها حضور پیدا می کنند.

جمال تقی نژاد با تاکید بر اینکه کسب مقام در این مسابقات دور از دسترس نیست، ادامه داد: بر این اساس تیم منتخب کارگران استان یزد با نام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دو بخش آقایان و بانوان به این رقابتها اعزام می شوند.

وی ادامه داد: تیم چادرملو در بخش آقایان سال گذشته موفق شد در بخش تیمی مقام نخست کشور را به دست آورد و امسال برای دفاع از عنوان قهرمانی مقابل رقبای خود صف آرایی می کند.

تقی نژاد در مورد بازیکنان تیم چادرملو در این رقابتها گفت: برای تیم بانوان مریم اژدری، مریم جعفری، مریم حسانی و فائزه السادات خواجه امینیان در این رقابتها مسابقه می دهند که اژدری سرپرستی تیم را نیز بر عهده دارد؛ محمدعلی فرقانی، علیرضا شایق، علی محمد رعیتی و علیرضا همدانی زاده نیز تحت سرپرستی حمیدرضا مهرکیش تیم آقایان چادرملو را تشکیل می دهند.

وی ضمن تقدیر از حامیان ورزش کارگری در استان به ویژه شرکت چادرملو، اظهار کرد: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان همواره با حمایت خود از ورزش کارگری استان موجب رونق ورزش در میان جامعه شریف کارگری شده و در این راستا مقام های مختلفی در سطح کشور بنام ورزش کارگری یزد به به دست آمده است.

گفتنی است؛ این رقابتها در بخش بانوان روزهای ۱۷ و ۱۸ آبان و مسابقات بخش آقایان نیز روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان در شهرستان گرمسیر استان سمنان مطابق با آخرین قوانین جهانی این رشته برگزار می شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..