دومین رزمایش جهادگران فاطمی در یزد برگزار می شود

۱۵۰ گروه جهادی تخصصی در حال آماده شدن برای برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در سراسر استان یزد هستند.

«علی نوری زاده» معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد در جلسه هماهنگی برگزاری مرحله دوم رزمایش جهادگران فاطمی گفت: نگاه اول سپاه الغدیر استان یزد برگزاری تخصصی این رزمایش است و همه اقشار تخصصی بسیج باید با تمام ظرفیت خود در مرحله دوم رزمایش جهادگران فاطمی برای خدمت رسانی حضوری موثری داشته باشند.

وی در این جلسه که با جمعی از مسئولین اقشار بسیج استان و فرماندهان نواحی برگزار شد افزود: در تمام شهرستان ها برای مناطق طرح کرامت برنامه ویژه تدارک دیده شود و در صورتی که نواحی ظرفیت مازادی داشت میتواند در شهرستان های اطراف نیز حضور پیدا کند.

نوری زاده در ادامه عنوان کرد: گروه های پایش در استان فعال شدند و مشکلات مناطق را بررسی میکنند تا در هفته ای که رزمایش برگزار میشود گروه های جهادی به طور منظم سازماندهی شوند.

«علی اصغر سلمانی» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد نیز در این جلسه افزود: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به طور همزمان در سراسر کشور از ۲۸ آبان به مدت یک هفته برگزار خواهد شد که در استان یزد نیز ۱۵۰ گروه جهادی و اقشار مختلف بسیج اعلام آمادگی کردند لذا پیش بینی همه برنامه ها شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان با ارائه برنامه های پیشنهادی برای همه اقشار افزود: بنا داریم سه منطقه کم برخوردار حسن آباد، اکرمیه و اکرم آباد را در یزد به عنوان منطقه هدف انتخاب کنیم و مجری برگزاری رزمایش در این مناطق ناحیه مقاومت بسیج شهید الله داد میباشد.

همچنین در این نشست که با حضور مسئولین تمام اقشار مختلف بسیج برگزار شد مقرر گردید که بسیج جامعه پزشکی با ۵۰ گروه تخصصی پزشکی و همچنین یک تیم تخصصی داندان پزشکی نیز در دو منطقه به طور رایگان خدمات رسانی کنند، بسیج صدا و سیما نیز پوشش کامل رسانه ای و مستند سازی این رزمایش را برعهده گرفت و بسیج حقوقدانان نیز از مشاوره حقوقی رایگان تا تجلیل از خیرینی که در آزادی زندانیان کمک کردند خبر داد.

در این جلسه هماهنگی که در محل فرماندهی سپاه الغدیر استان برگزار شد بسیج کارمندان از برگزاری میز خدمت در مساجد و مدارس مناطق خبر داد، بسیج هنرمندان از برگزاری پویش عکس توسط گروه جهادی عکاسان خبر داد و همچنین فرمانده ناحیه شهید الله داد نیز از آمادگی کامل این ناحیه برای برگزاری بهتر و باشکوه تر این جهاد خبر داد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..