تیم فوتبال فولاد یزد از بلاتکلیفی خارج شد

به گزارش یزدی نیوزسخنگوی هیئت فوتبال استان یزد از خارج شدن تیم فولاد یزد از بلاتکلیفی برای حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.


کاظم سبحان‌زاده  اظهار داشت: بعد از پیگیری‌های مکرر اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال و حمایت نماینده مجلس و مسئولان استان مشکل فولاد یزد برطرف شد.

وی ادامه داد: بدهی و مشکل  نقدینگی عمده سد راه فعالیت و حضور مجدد تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ امسال بود که با برگزاری جلسه‌های مکرر با حضور مسئولان اجرایی و ورزشی استان  قول‌های مساعد آنها بنا شد تا فولاد کار خود را امسال ادامه دهد.

سخنگوی هیئت فوتبال استان یزد خاطرنشان کرد: بدون شک برای حل مشکل فولاد در امر تیم‌داری باید حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان و همراهی بخش صنعت تداوم یابد.

سبحان‌زاده تصریح کرد: در وضعیت کنونی به دلیل بالا رفتن هزینه‌ها باید نسبت به تامین اعتبارات و پیش‌بینی نیازها یک عمل جدی در سطح استان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه تمرینات تیم فوتبال فولاد یزد بعد از هفته‌ها انتظار در زمین شماره دو ورزشگاه شهید نصیری یزد آغاز شد، خاطرنشان کرد: در این تمرینات که زیر نظر مربی یزدی، "هوشنگ کیا" آغاز شد ابتدا کار تست‌گیری از تعدادی بازیکن صورت گرفت.

سبحان‌زاده گفت: نخستین جلسه تمرین این تیم، بازیکنان  بومی فصل گذشته فولاد یزد زیر نظر کادر فنی به گرم کردن و بازی دسته گرمی پرداختند.

وی افزود: تمرینات تیم فوتبال فولاد یزد تا آغاز مسابقات به‌صورت منظم و مستمر در ورزشگاه شهید نصیری همراه با مسابقات تدارکاتی پیگیری می‌شود.

سخنگوی هیئت فوتبال استان یزد ابراز امیدواری کرد تا با حمایت مسئولان اجرایی و ورزشی و جامعه فوتبال بتواند تنها نماینده یزد در لیگ آزادگان حضوری قوی و آبرومندانه داشته باشد.

سبحان‌زاده بیان کرد: مسابقات فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم از ۱۷ مرداد به‌صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در سطح کشور پیگیری می‌شود و تنها نماینده استان یزد در این رقابت‌ها در روز یکشنبه ۱۷ مرداد در اولین دیدار خود در یزد میزبان تیم خیبر خرم‌آباد است.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..