نصب المان‌های جبهه و جنگ در بلوار دفاع مقدس یزد

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با اشاره به جابجایی محل رژه یزد از بلوار کوثر به بلوار دفاع مقدس، گفت: المان‌های جبهه و جنگ در بلوار دفاع مقدس یزد نصب شود.

به گزارش یزدی نیوز  حمیدرضا رحیمدل در دیدار فرماندهان سپاه الغدیر یزد با شهردار و مدیران شهرداری یزد گفت: انتقال محل رژه نیرو‌های مسلح از بلوار کوثر به بلوار دفاع مقدس اقدام بسیار خوب و مناسبی بود که انجام گرفت و در حوزه فرهنگ‌سازی هم نتیجه بسیار خوبی دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: نصب المان‌هایی مرتبط با دفاع مقدس در این بلوار اقدام لازم و ضروری است که باید با بهترین طرح و ایده اجرایی شود.

وی با اشاره به فعالیت معاونت فرهنگی سپاه الغدیر افزود: مجموعه شهرداری و سپاه پرافتخار الغدیر یزد می‌توانند با انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، زمینه افزایش رضایت شهروندان در ارتباط با خدماتی که انجام می‌شود را فراهم کنند.

رحیمدل ادامه داد: در حال حاضر هر دو این نهاد‌ها فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهند که اگر همکاری و تعامل در این حوزه افزایش یابد، قطعاً تاثیرگذاری بسیار بیشتری به دنبال خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد اظهار داشت: شهرداری با توجه به شرح وظایف بسیار گسترده‌ای که دارد، منشا اثر و خیرات بسیاری در سطح جامعه است و قطعا این خدمات با همکاری و هماهنگی بیشتر با سایر دستگاه‌ها تاثیرگذاری بالاتری دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..