لیگ برتر والیبال بانوان ایران؛

شکست بلند قامتان طلوع مهر یزد مقابل پیکان مدعی

در چارچوب چهارمین هفته از لیگ برتر والیبال زنان ایران تیم والیبال بانوان طلوع مهر یزد در دیداری خانگی با نتیجه سه بر صفر مغلوب پیکان مدعی عنوان قهرمانی شد.

تیم والیبال بانوان طلوع مهر یزد در چهارمین هفته از لیگ برتر والیبال زنان میزبان تیم پیکان تهران، یکی از مدعیان قهرمان در این دوره از لیگ بود که در دیداری خانگی با نتیجه سه بر صفر مغلوب میهمان خود شد.

این دیدار در سالن یگانگی شهر یزد برگزار شد که بازیکنان تیم میهمان در سه ست متوالی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۳ تیم طلوع مهر یزد را شکست دادند.

بیشترین مقاومت از سوی طلوع مهر در ست نخست بود جایی که این تیم تا امتیاز ۱۹ پیش آمد اما در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ بازنده این ست شد و در ست های دوم و سوم این مدعی عنوان قهرمانی بود که همچون ست اول به پیروزی رسید تا با رقم خوردن این نتیجه تیم پیکان که یکی از مدعیان لیگ برتر است و تیمی پرهزینه در لیگ والیبال زنان به حساب می آید با ۹ امتیاز در رده چهارم جدول هشت تیمی لیگ و طلوع مهر یزد نیز با سه امتیاز از چهار بازی در رده ششم قرار گیرد.

بیست و دومین دوره لیگ برتر والیبال بانوان کشور با حضور هشت تیم طلوع مهر یزد، مس رفسنجان، صدیق گفتار وارنا، پیکان تهران، جهان بین‌چهارمحال، ذوب‌آهن اصفهان، سایپا تهران و سریک گنبد در دور رفت مرحله مقدماتی از ۲۲ مهرماه آغاز و تا چهارم آذرماه ادامه دارد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..