۵۱دوره آموزش فنی و حرفه‌ای مهریز رایگان برگزار می‌شود

به گزارش یزدی نیوز رئیس اداره فنی و حرفه‌ای مهریز از برگزاری ۵۱ دوره آموزشی حرفه‌آموزی به صورت رایگان برای علاقه‌مندان خبر داد.

هادی ابویی  اظهار داشت: ۵۱ دوره آموزشی فنی و حرفه‌ای در مهریز به صورت رایگان برگزار می‌شود که از این تعداد ۲۸ دوره مخصوص بانوان و ۲۳ دوره نیز مخصوص آقایان است.

وی ادامه داد: تمامی افراد علاقمند در گروه‌های مختلف سنی برای ثبت نام و استفاده از دوره‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند به این اداره مراجعه کنند.

این مسئول اظهار داشت: دوره‌های فنی و حرفه‌ای بین ۳۲ تا ۲۸۸ ساعت ادامه پیدا می‌کند و در پایان به افرادی که در آزمون تئوری و عملی موفق باشند گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

ابویی گفت: از مهمترین دوره‌های حرفه‌آموزی خانم‌ها شامل سفره‌آرایی، سرمه‌دوزی، آشپزی، شهروند الکترونیک و از دوره‌های مهم مخصوص آقایان می‌توان به دوره‌های مخصوص برق، جوشکاری، تعمیر لوازم برقی اشاره کرد.

وی گفت: در سال گذشته در مجموع ۱۲۸۵ نفر به مدت ۲۲۰ ساعت نفر زیر پوشش دوره‌های مختلف آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هم‌اکنون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان مهریز در قالب یک مرکز ثابت مردان و یک مرکز زنان و تعدادی مرکز سیار در شهر بر حسب نیاز وجود دارد.

ابویی گفت: مدرک فنی و حرفه‌ای این اداره برای دریافت تسهیلات موثر است و خوشبختانه برنامه‌های آن مورد استقبال مردم و جوانان مهریز قرار گرفته است.
 

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..