آغاز ثبت‌نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان یزد

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه استان در سی و چهارمین جشنواره کشوری امتنان خبر داد.

«ابراهیم زینل پور» با اشاره به اینکه یکی از افتخارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکریم و تجلیل از جامعه کار و تولید است، گفت: ثبت نام در سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید شروع شده است.

وی با اشاره به این که تاکنون ۳۳ دوره این جشنواره با معرفی ۶۶۲ نفر از سرآمدان تولید، ابداع، ابتکار در جامعه کار و تولید کشور و استان یزد برگزار شده است، تاکید کرد: کارگران خلاق، مبدع و نوآور، گروه های کار و واحدهای نمونه استان هرچه سریعتر در این رویداد مهم ثبت نام کنند.

زینل پور اضافه کرد: زمان ثبت در پورتال جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir از روز سه شنبه۱۰ آبانماه۱۴۰۱ آغاز و تا روز سه شنبه۱ آذر ماه سال جاری ادامه دارد.

وی ادامه دارد: کارگران متقاضی شرکت در جشنواره می توانند در سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی به صورت انفرادی به عنوان کارگر نمونه و به صورت گروهی (حداکثر۴نفر) به عنوان گروه کار نمونه در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: مراحل داوری پرونده های متقاضیان در آذرماه انجام و از برگزیدگان در هفته کارگر سال آینده تقدیر می شود.

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در پایان تصریح کرد: استان یزد یکی از استان های صنعتی کشور است که دارای نخبگان فراوانی در سطح واحدهای تولیدی است و امیدوارم جامعه کار و تولید استان با ثبت نام در این جشنواره پتانسیل ها و ظرفیت های جامعه کارگری و کارفرمایی استان را به منصه ظهور رسانند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..