رئیس سازمان بسیج علمی کشور در یزد:

رسیدن به مرجعیت علمی در گرو هم افزایی نخبگان است

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور با بیان این که از طرح‌های و ایده‌های نیاز محور که به نظام مسائل تبدیل شده حمایت جدی می‌کنیم، گفت: رسیدن به مرجعیت علمی هدف عالی بسیج علمی کشور است.

سردار «مهدی رحیمی» در مراسم افتتاح رویداد ملی «تا ثریا» در استان یزد که به میزبانی نمایندگی پیشگامان بنیاد تعاون بسیج در محل دانشگاه یزد برگزار شد، اظهار کرد: تعالی و مرجعیت علمی جهان مهمترین رویکرد و هدف عالی فعالیت‌های علمی بسیج است.

وی با بیان این‌که استکباد جهانی برای جلوگیری از مرجعیت علمی ایران قصد دارد امنیت داخلی کشور را متزلزل کند، افزود: اعمال تحریم‌های ضالمانه از دیگر توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی علیه مرجعیت علمی ایران اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج علمی کشور با اشاره به این موضوع که استفاده علمی از کاربست علم در ایران ضعیف است گفت: تبدیل علم به فناوری یعنی حرکت به سمت مرجعیت علمی در سطح ملی و بین المللی است.

سردار رحیمی با بیان این‌که مردم سالار کردن در عرصه علم و فناوری از جمله مهمترین اهداف بسیج علمی کشور است، تصریح کرد: از طرح‌های و ایده‌های نیاز محور که به نظام مسائل استانی و ملی تبدیل شده است حمایت جدی می‌کنیم.

وی افزود: برگزاری دو رویداد ملی «تاثریا»، «جریان» از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سازمان بسیج علمی کشور برای حمایت و پشتیبانی از ایده‌های نوین و نخبگان بومی در سطح کشور است.
رئیس سازمان بسیج علمی کشور بیان کرد: تمام کسانی که در حوزه علمی و فناوری کشور فعالیت می‌کنند تحت پوشش حمایت‌های سازمان بسیج علمی قرار می‌گیرند.

سردار رحیمی با بیان این‌که شبکه انتشارات داخلی مقالات علمی باید ایجاد شود، گفت: مرجعیت علمی مقدمه ورود به تمدن نوین اسلامی است و استکبار جهانی با تمام ظرفیت در حال مقابله با این جریان بزرگ و تأثیرگذار است.

بخش نظردهی بسته شده است..