افزایش تعاملات سازمان همیاری شهرداری‌های یزد با شهرداری طبس

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد در دیدار با شهردار طبس بر آمادگی کامل این سازمان برای همکاری و تعامل بیشتر با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در اجرای طرح‌های عمرانی تاکید کرد.

«محمدرضا عظیمی زاده» در دیدار با «محمد نصیری» شهردار طبس ‌تصریح کرد: ساخت طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان ‌یزد به سازمان همیاری شهرداری‌ها سپرده شده که تاکنون ساخت بیش از سه هزار واحد در قالب این طرح در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم به عنوان یار و یاور دولت در طرح‌های شهری به صورت جدی وارد شویم و سازمان همیاری شهرداری‌های استان برای همکاری و تعامل بیشتر با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در اجرای طرح‌های عمرانی و با کیفیت قابل قبول آمادگی کامل دارد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در پایان خاطرنشان کرد: سازمان همیاری در استان یزد ۱۷ طرح فعال در شهرهای یزد، مهریز، اشکذر و ‌زارچ در دست اجرا دارد و این طرح‌ها با قوت و قدرت و حمایت شورای مسکن استان در حال انجام است.

«محمد نصیری» شهردار طبس نیز در این دیدار شهر طبس را دارای آب و هوای مناسب در فصل پاییز و زمستان و یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی برای بهره بردن از زیبایی‌های این شهر دانست و اظهار امیدواری کرد: بتوان در حوزه مدیریت شهری طرح مشترکی را با سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد آغاز کرد و در نهایت به بهره برداری رساند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..