تقویت کانون‌های مساجد جزو سیاست‌های دولت است

استاندار یزد: تقویت کانون‌های مساجد و ارتباط موثر با نوجوانان جزو سیاست‌های دولت به شمار می‌آید.

به گزارش یزدی نیوز، مهران فاطمی در دیدار با نوجوانان گروه سرود فجر جاوید گفت: سرود، اقدام و فعالیت بسیار ارزنده‌ای بوده و مانند هوای تازه و یکی از بستر‌های انتقال مفاهیم معنوی و فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: این روز‌ها استقبال خوبی از سرود در سطح استان شده و بنا داریم مقوله سرود را در نهاد‌هایی مانند فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش و حوزه‌های هنری تقویت کنیم.

استاندار یزد تصریح کرد: اگر نسل جوان ما به سه عنصر مسجد، قرآن و عالم ربانی و روحانی گره بخورد سعادت و آینده آن‌ها قطعی خواهد بود.

فاطمی همچنین بر لزوم تقویت کانون‌های مساجد استان تأکید کرد و بیان داشت: تقویت کانون‌های مساجد و ارتباط موثر با نوجوانان جزو سیاست‌های دولت است و امیدواریم این نسل نوجوان انقلابی بیش از گذشته پای نظام و انقلاب و اعتلا و سربلندی ایران اسلامی گام بردارند.

رستگاری مسجد دبیرخانه کانون‌های مساجد استان هم گفت: در سطح استان ۸۵۰ کانون فرهنگی فعالیت دارند و اکثر فعالیت‌ها فرهنگی و هنری هم داستان نویسی و سرود و قرآن و عترت است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی غدیر استان یزد نیز اظهار داشت: این مجموعه در سه سال متوالی در جشنواره‌های مختلف کشوری حائژ رتبه اول شده است.

منشی زاده ادامه داد: این کانون در بین ۲۶ هزار کاون کشوری رتبه اول را کسب کرده و تعداد اعضای این کانون بیش از هشتصد نفر است.

مدیر گروه سرود فجر جاوید هم تصریح کرد: فعالیت این گروه از سال ۹۳ شروع شده، اما فعالیت تخصصی از سال ۹۶ آغاز شده است.

حاتمی افزود: تاکنون ۲۵ اثر توسط اعضای این گروه با موضوعات مختلف تولید شده که ۱۰ اثر آن با موضوع شهید و شهادت می‌باشد و آخرین کار به نام پروانه شعله ور ویژه شهدای آتش نشان تولید شده است.

تجلیل از اعضای گروه و رونمایی از لوگوی این کانون پایان بخش برنامه بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..