اتوبوس خبر به ایستگاه سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد رسید

اصحاب رسانه استان یزد در قالب یک تور رسانه ای ضمن بازدید از سایت تفکیک و دفن زباله، کارخانه کمپوست، کمپ سگ های بی پناه و باسکول سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد، در جریان فعالیتهای این سازمان قرار گرفتند.

اصحاب رسانه استان یزد در قالب اتوبوس خبر شهرداری از نزدیک در جریان عمده فعالیت های سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از جمله سایت تفکیک و دفن زباله، کارخانه کمپوست، کمپ سگ های بی پناه و باسکول این سازمان، قرار گرفتند.

در این بازدید «محمد علی برزگر» رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد توضیحاتی را در خصوص فعالیت های این سازمان ارائه داد.

خط پردازش ۳۰۰ تنی زباله

بازدید از فاز یک کارخانه کمپوست شهرداری یزد شامل خط پردازش ۳۰۰ تنی پسماندهای خانگی شهر که به تازگی با هزینه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و اشتغال زدایی برای ۳۵ نفر به طور مستقیم راه اندازی شده است، از جمله برنامه های این تور رسانه ای بود.

این واحد روزانه ۳۰۰ تن زباله تولیدی شهروندان یزد را پردازش و جداسازی می کند.

به گفته رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یز، در اواخر امسال و نهایتا ابتدای سال آینده خط تولید کود کمپوست نیز در این کارخانه راه اندازی خواهد شد.اتوبوس خبر به ایستگاه سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد رسید

سایت تفکیک زباله از مبدا

سایت تفکیک زباله شهرداری یزد روزانه بالغ بر هفت تن از زباله های خشک و تفیک شده دریافتی از شهروندان را دپو و پس از جداسازی پلاستیک، کاغذ و … راهی مراحل بازیافت می کند

سگ های بی پناه یزد پناه داده شدند

کمپ پناه شهرداری یزد محل نگه داری سگ های بلاصاحبی است که با ظرفیت پذیرش ۹۰۰ قلاده سگ در حال فعالیت است.

این کمپ براساس گزارش شهروندان به سامانه الو پناه شهرداری یزد به شماره ۳۶۷۸ ضمن زنده گیری توسط اکیپ های تخصصی و عقیم سازی در این محل نگه داری می‌شود و اکنون نزدیک به ۸۰۰ قلاده سگ در این محل نگه داری می‌شوند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..