آمادگی راهدار خانه‌های استان یزد برای خدمت رسانی

۱۴ راهدارخانه استان یزد برای خدمت رسانی به مسافران زمستانی آمادگی لازم را اعلام کرد

به گزارش یزدی نیوز معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: تمام ادارات شهرستان‌های استان یزد با تمام ظرفیت در کنار ۱۴ راهدارخانه موجود در استان آماده خدمت رسانی به مسافران زمستانی هستند تا در زمستان پیش رو شاهد کمترین حوادث جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی استان باشیم.

سیدحسین محمدی با اشاره به اقدامات انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در راستای آمادگی برای شروع سفر‌های زمستانی اظهار داشت: برای راهداری زمستانی تعداد ۱۵۳ دستگاه ماشین آلات شامل نمک پاش، برف روب، گریدر، لودر، کامیون و سواری پیش بینی شده شده است و همچنین۱۷۰ نفر از نیرو‌های راهداری در کار نگه داری زمستانی راه‌ها مشارکت خواهند داشت..

وی از آمادگی نیرو‌های راهداری و راهدارخانه‌ها در سطح استان خبر داد و افزود: تمام ۱۱ اداره شهرستان استان یزد و همچنین ۱۴ راهدارخانه موجود در سطح راه‌های استان آماده خدمت رسانی به مسافران زمستانی هستند تا به یاری خداوند در زمستان پیش رو، سفر‌های ایمنی را شاهد باشیم..

محمدی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در زمینه راهداری زمستانی در استان عنوان کرد: هماهنگی با پلیس راه و دستگاه‌های امدادی از جمله اورژانس و هلال احمر با برگزاری جلسه‌ای در هفته آینده انجام خواهد شد.

وی از تجهیز راهدارخانه‌ها در راستای بهبود سفر‌های زمستانی در استان خبر داد و افزود: شن و نمک مورد نیاز برای فصل زمستان به اندازه مورد نیاز تهیه و ذخیره شده است..

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد اشاره کرد: از دیگر اقدامات مهم برای بهبود سفر‌های زمستانی در استان یزد، بررسی آسفالت راه‌ها و مسیر‌های پرخطر و پر تردد است که در این زمینه نیز آسفالت مورد نیاز برای نگهداری و لکه گیری راه‌ها تدارک دیده شده و هیچ گونه نگرانی از این بابت نیز وجود ندارد..

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..