رئیس جدید حوزه هنری استان یزد منصوب شد

رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در حکمی «حسام سالکی» را به عنوان رئیس حوزه هنری استان یزد منصوب کرد.

«محمدمهدی دادمان» در بخشی از متن حکم انتصاب «حسام سالکی» رئیس جدید حوزه هنری استان یزد آورده است؛ «مردم غیور استان یزد، با شمّ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مثال‌زدنی‌شان همیشه از پیش‌روان پیش‌رانی تمدّنی ایران، از پیش‌تازان دفاع از حق و از طلایه‌داران اعتلای انقلاب اسلامی بوده‌اند و یاد و منش عالمان و شهیدان و جهادگران این خطّه‌ی عزیز، از پشتوانه‌های ایران سربلند آینده به‌شمار می‌رود. در این راه، فعال‌تر کردن ظرفیت‌های نسل جوان هنرمندان یزدی برای تبیین دیروز و فردای درخشان این سرزمین، ضرورت دارد.»

در ادامه این حکم آمده است؛ «ضمن قدردانی از مجاهدت‌های برادر ارجمندم آقای محمّد صادق کوچک‌زاده، به حکم شناخت کافی جناب‌عالی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این استان و با عنایت به سوابق و تجربیات و توانایی‌های شما، به پیشنهاد معاون محترم راهبری استان‌های حوزه هنری، شما را با حفظ سمت به ریاست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان یزد منصوب می‌نمایم.

توفیق شما را در جلب عنایت و رضایت حق‌تعالی، ذیل توجّهات و تحیّات حضرت ولی‌عصر (ارواح العالمین لَهُ الفداء) خواستارم.»

«حسام سالکی» دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی است. وی پیش از این سابقه‌ معاونت فرهنگی حوزه هنری استان یزد، مسئولیت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان یزد و معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد را در کارنامه دارد. سالکی هم‌اکنون دستیار رئیس حوزه هنری کشور در امور ارتباطات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیز هست.

گفتنی است؛ پیش از وی، «محمدصادق کوچک‌زاده» ریاست حوزه هنری استان یزد را برعهده داشت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..