استاندار یزد:

از تبدیل یزد به محل برگزاری رویدادهای شهری در کشور حمایت می‌کنیم

استاندار یزد در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی استان از تبدیل یزد به محل برگزاری رویدادهای شهری در سطح کشور اعلام حمایت کرد.

«مهران فاطمی» در این نشست به مسائل و دغدغه های مطرح شده توسط اعضا اشاره کرد و گفت: جلسات مشترک با اعضای شورای اسلامی استان حداکثر به صورت فصلی فصلی یکبار برگزار، مسائل و موضوعات به صورت مصداقی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تقویت روحیه مطالبه گری و پیگیری اعضای شورای اسلامی استان، اظهارداشت: با توجه به جنس کار شوراها و قرارگیری عمده موضوعات مورد پیگیری آن ها در حیطه مسئولیت های معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، باید جلسات ماهیانه ای با حضور مهندس ابوالحسینی و اعضای شورای اسلامی استان برگزار شود.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعدد کارگروه ها و شوراهای استان، خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی استان می توانند نماینده ای را جهت حضور در هر یک از کارگروه ها و شوراهای استان جهت تقویت ارتباطات و پیگیری مسائل معرفی کنند.

فاطمی همچنین از راه اندازی میز تخصصی شهرستان ها در آینده ای نزدیک خبرداد و افزود: در قالب این میز تخصصی، مسائل و مشکلات با حضور مدیران دستگاه ها و مسئولین شهرستانی به صورت مصداقی بررسی و اولویت های شهرستان ها مشخص می شود.

وی در ادامه خواستار پیگیری ویژه موضوعات مربوط به مالیات و پرداخت سهم قانونی استان از معادن، تهیه برنامه ای جهت هدایت بخشی از سرمایه های خرد مردمی برای سرمایه گذاری در پروژه های شهری شد.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش نسبت به حمایت از «تبدیل یزد به محل برگزاری رویدادهای شهری» و «قرارگیری به عنوان محور فعالیت های آموزشی» در سطح کشور اعلام آمادگی کرد.

فاطمی با بیان اینکه مدیران دستگاه ها باید پاسخگوی مطالبات شورای اسلامی استان و پیگیر حل مسائل آن ها باشند، اضافه کرد: با توجه به اینکه اعضای شوراها زبان گویای مردم هستند می توانند با سفر به شهرستان ها مسائل را احصاء و با طرح آن ها در نشست ها سبب افزایش رضایتمندی مردم شوند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..