شهردار میبد:

صنایع به اجرای پروژه باغ‌راه میبد کمک کنند

شهردار میبد با اشاره به استقرار صنایع بزرگ در این شهرستان گفت: صنایع به اجرای پروژه باغ‌راه میبد کمک کنند.

به گزارش یزدی نیوز مجید بهارستانی  در جلسه کارگروه توسعه میبد با ارائه گزارشی از ایجاد باغ‌راه در ورودی شهر میبد اظهار داشت: این پروژه ۱۲ کیلومتر طول دارد و در دو طرف جاده ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به تاکید آیت الله اعرافی، طرح این پروژه توسط شهرداری تهیه شده و لازم است راهداری، دهیاری‌ها و به ویژه صنعت برای تأمین هزینه‌های طرح پای کار بیایند و همکاری کنند.

بهارستانی همچنین در مورد پروژه بازیافت زباله افزود: به مدت یک سال است که دستگاه پیرولیز توسط سرمایه گذار به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه بازیافت زباله خریداری و نصب شده و همچنان این پروژه با توجه به تأمین نشدن گاز و برق شروع به کار نکرده است.

شهردار میبد همچنین خواستار تأمین زمین برای احداث پارک بانوان، میدان میوه و تره بار و پایانه مسافربری و ارائه تسهیلات برای توسعه ناوگان حمل و نقل شهرداری میبد شد.

در این جلسه مقرر شد؛ تأمین برق دستگاه پیرولیز ظرف مدت یک ماه و تأمین سوخت گاز ظرف مدت هشت ماه انجام شود و در ارتباط با مشکلات تأمین زمین برای احداث پارک بانوان، میدان میوه و تره بار و پایانه مسافربری از سوی راه و شهرسازی همکاری شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..