یک منبع آگاه:

شناسایی عامل ارسال پیامک های خاص در شهرستان اردکان/ دسترسی فرد خاطی به اطلاعات شخصی مردم

یک منبع آگاه از شناسایی عامل ارسال پیامک های مشکوک به مردم شهرستان اردکان خبر داد و گفت: این فرد ساکن محله نارمک در شهر تهران است.

به گزارش یزدی نیوزیک منبع آگاه به خبرنگار تابناک گفت: بعد از ارسال چند صد مورد پیامک عجیب و مشکوک به مردم شهرستان اردکان در نوبت های مختلف، به دستور فرماندار این شهر، بررسی ها در این زمینه آغاز شد و سرانجام فرد عامل ارسال این پیامک ها شناسایی شد.
وی افزود: این فرد که  (ف . الف) نام دارد ساکن محله نارمک در شهر تهران است و این پیامک ها را از تهران برای اردکانی ها ارسال کرده است که در حال حاضر محل کار و سکونت وی شناسایی شده است و به مراجع قضایی برای مراحل مختلف اعلام شده است.
این منبع آگاه یادآور شد: نامبرده چندین مرتبه پیامک هایی با متن های مختلف برای مردم اردکان ارسال کرده است و آخرین مورد آن با تعداد چند صد مورد، خبرساز شده است.
وی تاکید کرد: موردی که در این پرونده قابل توجه و بحث است دسترسی این فرد به اطلاعات طبقه بندی شده و شخصی مردم است به طوریکه پیامک دقیقا به افرادی ارسال شده که عکس یکی از مسئولان اسبق را روی خودروی خود نصب کرده بودند. اینکه شماره پلاک این خودروها چگونه جمع آوری شده و دسترسی به اطلاعات شماره تماس مالکان خودروها را چگونه به دست آورده است، علامت سوال جدی است.
این مقام آگاه ابراز امیدواری کرد: نهادهای قضایی ماموریت خود را در این پرونده  به نحو احسن انجام دهند و عامل برهم زدن آرامش روانی مردم شهرستان اردکان را طبق قانون مجازات کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..